|
|
|
|
|
|
|
|
62. Read and retell.
"A statesman is supposed to be familiar1 with all public2 questions." "Yes," replied Senator Blank, "but not necessarily with all the answers."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63. Translate into English. (Consult §§ 34, 35, 36.)
a) 1. Я зможу прийти до вас завтра. 2. Він зможе говорити англійською мовою через два роки. 3. Вона зможе відправити посилку завтра. 4. Ми не зможемо піти в кіно в неділю. 5. Хто зможе прочитати книжку до понеділка? 6. Чи зможете ви виконати цю вправу? 7. Ти зможеш принести цю книжку завтра, чи не так? 8. Вона зможе купити дві поштові листівки, чи не так?
b) 1. Я буду змушений відвідати його. 2. Вам потрібно було виконати цю вправу. 3. Ми повинні будемо виконати цю вправу. 4. Вони були змушені продати будинок. 5. Ти не повинен був говорити цього. 6. Вона не повинна була відповідати на це запитання. 7. Я повинен був виконати ці вправи вчора. 8. Хто повинен був чергувати вчора?
64*. Do exercise 63 a in writing.
65*. Do task 15 on pages 129—131.
Lesson 62
|
|
|
|
|
|
66. Read your translation (exercise 63).
|
|
|
|
|
|
67. Read the words, word-combinations and sentences with the translation.
|
|
|
|
|
|
to protect
to take care of nature We like nature and take care of it.
to feed animals and birds rare plants (animals) the Red Book ecology
to lessen pollution to create nature parks to re-use the same water
|
захищати дбати про природу Ми любимо природу і дбаємо про неї.
годувати тварин і птахів рідкісні рослини (тварини) Червона книга екологія
зменшувати забруднення створювати заповідники використовувати воду повторно
|
|
|
|
|
|
|
|
|